Astratex Web

Redesign e-shopu se spodním prádlem
2019 - 2021  |  Firma: Astratex

Designová vize

Základ vize tvoří myšlenka barevně neutrálního desingu s hlavním zaměřením na produkt. Jednotlivé grafické prvky nebudou svou barevností kolidovat s fotografií produktu a dojde tak k jejich přirozenému potlačení. Kulaté prvky nahradí hranaté. Jemnější zakulacené tvary více vystihují ženskost a stejně tak i křivky lidského těla.

Posílení brand identity

Barva midnight blue byla jedním z hlavních prvků, které vizuálně definovaly brand Astratexu. Aby Astratex nezapadl mezi velký počet “černobílých E-shopů” bylo třeba najít nový unikátní prvek, který Astratex odliší od ostatních značek.

Hlavička webu

Hlavním úklolem bylo zjednodušení, odebrání barev a snížení výšky. Výsledkem bylo rozdělení do dvou sekcí s výrazným vyhledáváním, které má vysoký konverzní poměr.

Katalog produktů

Cílem redesignu bylo zvýšení použitelnosti stránky. Rozšíření rozlišení na šířku 1920 px přineslo lepší požitek pro 20 % uživatelů, kteří prohlížejí stránky na desktopu. Zvýšení přehlednosti filtrů zaručuje větší využitelnost, tedy vyšší šanci na nalezení žádaného produktu. Produktové “dlaždice” byly zvětšeny, aby mohly jednotlivé produkty lépe vyniknout.

Detail produktu

Pročištění stránky za cílem zvýraznění ovládacích prvků na výběr velikosti a barvy. Dělení obsahu je řešeno typografií s minimální pomocí dalších grafických prvků.

Landing page - hero produkt

Cílem stránky je představení nejprodávanějších produktů a jejich výhod. Dále nabídnutí doplňujících produktů, lákavé fotogalerie a hodnocení zákaznic. Obsah stránky se přizpůsobuje vybrané barvě produktu.

Mobilní verze

Do mobilní verze bylo třeba zanést nové pravidla designu. Stala se tak přehlednější a pro zákaznice snadněji použitelná k nákupu produktů z jejich mobilních telefonů.

Filtry